HARIDUS JA PÄDEVUS
2017 - Tartu Ülikooli magister logopeedias,
Serifitseerimine (2017): Logopeed, Tase 7 -> tunnistus: E002986
ISEENDAST
Logopeedina pean oluliseks sõbraliku suhte saavutamist lapsega ja kõneliste oskuste kujundamist mängulise tegevuse kaudu. Logopeedilise teraapia planeerimisel lähtun teaduspõhisusest ning püüan teha harjutamise lapse jaoks haaravaks ja mänguliseks. Usun, et eduka teraapia aluseks on hea kontakt ja koostöösuhe perega. Selleks, et teraapias õpitud uued oskused kinnistuksid, nõustan vanemaid koduse harjutamise osas. Erialaselt pakub mulle huvi väikelaste kõnearengu toetamine.
TÄIENDKOOLITUSED
2021 – ELÜ: Logopeedilt logopeedile II
2020 – Väikelaste kõne arengu toetamine
2020 – PEP-3 testi kasutamine koolieelses eas laste arengutaseme hindamiseks
2019 – ELÜ: Alveolaarsete häälikute seade
2019 – Standardiseeritud kõnetesti kasutamine 3–4-aastaste laste kõne uurimisel
2019 – VI Baltimaade logopeediakongress: autism - kommunikatsioon on elu
2018 – Vokalisatsioonist häälikuteni
2017 – MTÜ NAMT: Good Oral Functions from the First Breath
2017 – Laste söömis- ja neelamishäired
2016 – ELÜ: Laste sidusa kõne ja mõtlemise arendamine pildiseeriate abil
2016 – III Baltimaade logopeediakongress: kõneapraksia
2015 – MTÜ NAMT: Peapiirkonna funktsioonianomaaliad ja müofunktsionaalne teraapia
2015 – Standardiseeritud kõnetesti kasutamine 5–6-aastaste laste kõne uurimisel
ERIALAORGANISATSIOONIDESSE KUULUMINE
Eesti Logopeedide Ühing